2015. szeptember 10., csütörtök

Tudom hogy változásokon mész keresztül, én könnyítenék az életeden ha tudnék

Én válaszolnék a kérdéseidre,
és elosztanám a zavart,
a jövő bizonytalanságait.
Örök kötéssel, ami összetart
az elszakíthatatlan szeretet,
begyógyítanám sebeidet.
Igen, szeretném, hogyha tudnád:
én megkönnyíteném mindneki sorsát.

Utat találnék minden akadályon át,
békés megoldást,
hogy meghallgattassék minden imád,
gyógyírt a sérüléseidre,
mindenre, ami bánt.
Nem erőltetem rád magam,
de meghallgatlak, ha segít,
és megteszem, amit lehet,
mondd el a bánatod, ha jól esik,
úgy segítek, ahogy segíthetek.

Semmi nem megy varázsütésre,
és gyakran magunk kell megoldanunk
minden bajunk;
s a terhét nem tudjuk megosztani.
De tudnod kell - és ez talán segít -,
én felszárítanám könnyeid.

Tudd meg, hogy gondolok reád,
most is, mikor ezt olvasod,
érted mondok imát,
együtt vagyunk, veled vagyok,
és meglátod, hogy végül kiderül,
hogy mire volt jó a kihívás,
és mindez, ami nehéz volt, kegyetlenül.
Lassan, de biztosan majd kitisztul az ég,
elszalad a fény elől a sötét,
csak fel a fejjel!
Mert lélekben veled vagyok,
ahogy tud, úgy segít az ember.

COELHO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése